ANNEM

Bekir Oğuz Başaran

29-04-2026 22:14

Şiddetinden duygularımın
Anne için yazamadı el
Elli yıl önce uğurladım
Herkese annesi çok güzel 

Onu izledim adım adım 
Şefkatine hiç doyamadım
Vefâtında bulunamadım
Herkesin annesi en özel

Her can bir annenin çocuğu
Kahvede telve, çayda buğu
Ondan gelir huyların çoğu
En güzel şiir, beytü'l gazel

Çocukken onun valisiydim
Hem akıllı, hem delisiydim
Tutunduğu dal selvisiydim
Düşündükçe gözyaşlarım sel

Allah ona eylesin rahmet
Dâim olsun mekânı cennet 
Hiç bitmez bu bendeki hasret
Gece-gündüz düşlerime gel

Rabbim buluştursun mahşerde
Livâü'l Hamd denilen yerde
Gönlüm ne gümüşte, ne zerde
Hakk'ın rızâsı ebed-ezel

Seyitali kızı Akkadın
Mümin ve mütevekkil kadın
Telkinimde söylenir adın
Sevgisi dünyâlara bedel...

Bekir OĞUZBAŞARAN

DİĞER YAZILARI KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR 01-01-1970 03:00 ERCİYES'TE YALNIZ AĞAÇ 01-01-1970 03:00 SONA YAKLAŞILIRKEN 01-01-1970 03:00 AFORİZMA... 01-01-1970 03:00 DEĞİŞMEM GAZELİ 01-01-1970 03:00 DEĞİŞMEM GAZELİ 01-01-1970 03:00 ÖZÜR DİLERİM 01-01-1970 03:00 AZADLIK GAZELİ 01-01-1970 03:00 ALİ ÖZKANLl 01-01-1970 03:00 BİZ KİMİZ? 01-01-1970 03:00 YAZDIM 01-01-1970 03:00 AKROSTİŞ (EDEP) 01-01-1970 03:00 MECÂLİS-İ ŞUARÂ 01-01-1970 03:00 HACl BAYRAM-l VELİ 01-01-1970 03:00 SIFIRLA SONSUZ ARASINDA 01-01-1970 03:00 SEMERKANT 01-01-1970 03:00