EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN NARKO-OKUL FAALİYETLERİ

YEREL - 09-10-2025 20:41 364 kez okundu.

EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN NARKO-OKUL FAALİYETLERİ

İl Emniyet müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerimizce, Melikgazi Osman Düşüngel Ortaokulu civarında 09.10.2025 günü okul ve çevresinde okulla ilgisi olmayan şahıslara yönelik yapılan Narko-Okul Uygulamasında 3 araç ve 11 şahıs sorgulanmıştır.

Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi bağımlılık yapan maddelerden uzak tutarak, sağlıklı ve güçlü bir gelecek inşa edeceğiz.

DİĞER HABERLER
YENİLEME ÇALIŞMALARI GECE GÜNDÜZ SÜRÜYOR

YENİLEME ÇALIŞMALARI GECE GÜNDÜZ SÜRÜYOR

23-06-2026 - YEREL

HACILAR BELEDİYESİ MECLİS ÜYESİ BEKİR TUĞRUL’UN ACI GÜNÜ

HACILAR BELEDİYESİ MECLİS ÜYESİ BEKİR TUĞRUL’UN ACI GÜNÜ

23-06-2026 - YEREL