İYİ PARTİLİLER ŞEHİR TERMİNALİNDE DERT DİNLEDİ

SİYASET - 07-08-2025 20:36 804 kez okundu.

İYİ PARTİLİLER ŞEHİR TERMİNALİNDE DERT DİNLEDİ

İYİ Parti heyeti Şehir terminalinde dert dinledi.
Esnaf ziyareti ile ilgili olarak İYİ parti GİK üyesi Kazım Yücel yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Kayseri Şehirlerarası otobüs terminalimizin esnaflarını, il başkanımız Sayın Tansu Şener, Kocasinan ilçe Başkanımız Sayın Hayrullah Durmuş ve divan üyelerimizle birlikte ziyaret ettik.
Ayrıca Kayseri terminal ve Otobüs İşletmeleri Dernek Başkanımız Sayın Mirza Binboğa  başkanımızlada sohbet ettik. 
Dernek başkanımız Sayın Binboga’ya ve tüm terminal esnafımıza, sıcak samimi dost sohbetlerinden dolayı teşekkür ederiz.

DİĞER HABERLER
ÜMİT ÖZDAĞ KARTAL ŞEHİTLİĞİ'Nİ ZİYARET ETTİ

ÜMİT ÖZDAĞ KARTAL ŞEHİTLİĞİ'Nİ ZİYARET ETTİ

26-06-2026 - SİYASET

ÜMİT ÖZDAĞ TİCARET ODASINI ZİYARET ETTİ

ÜMİT ÖZDAĞ TİCARET ODASINI ZİYARET ETTİ

26-06-2026 - SİYASET