ONLAR RAHAT ETSİN DİYE EMEKLİNİN ÖLMESİ Mİ GEREKİYOR?

SİYASET - 25-10-2025 14:16 3049 kez okundu.

ONLAR RAHAT ETSİN DİYE EMEKLİNİN ÖLMESİ Mİ GEREKİYOR?

" Derhal Görevden Alınmalı "

SGK başkanı Raci Kaya'nın yapmış olduğu "Eskiden  50 yaşında ölüyorduk şimdi 78' ine kadar aylık alınıyor" 
Beyanının , Batı'nın "yeni dünya düzeninde insanoğlunun tüketici olduğu ve sınırlı kaynakları daha sağlıklı dağıtabilmek için yaşlı nüfusun ölmesi gerektiği" tezinin dışa vurulmuş hali...

Emeklinin refah seviyesini artırmak için gayret sarfedip dünya ülkelerindeki EMEKLİLER gibi kimseye muhtaç etmeden yaşatmak sizlerin asli görevidir.

Genç nufus merak etmeyin sizlerin başarısızlığı neticesinde evlenemiyor..
Doğurganlık oranımızda düşüyor.
Böyle devam ederse bizim ülkemizde YAŞLI nufus yoğunluğu olan bir ülke durumuna gelecek.

Sizde emekli maaşı vermemek için Emekli'lerin 50 yaşından sonra ölmesini bekleyin..

Acaba siz kaç yaşındasınız ?

Adnan Kenanoğlu
Saadet Partisi Kayseri
Mahalli İdarelerden Sorumlu
İl Başkan Yardımcısı

DİĞER HABERLER
ÜMİT ÖZDAĞ'IN KAYSERİ PROGRAMI BELLİ OLDU

ÜMİT ÖZDAĞ'IN KAYSERİ PROGRAMI BELLİ OLDU

24-06-2026 - SİYASET

CHP’Lİ AŞKIN GENÇ’TEN DEMİR MADENİ ÇAĞRISI

CHP’Lİ AŞKIN GENÇ’TEN DEMİR MADENİ ÇAĞRISI

24-06-2026 - SİYASET