İl Emniyet müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
24.09.2025 günü İlimizde bir kuyumcuda "Sahte Altın Bilezik" bozdurmaya çalışan şahıslar olduğu ihbarı üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü Devriye Ekipler Amirliği ekiplerimizce gerçekleştirilen çalışmalar neticesinde;
Haklarında Dolandırıcılık, Kasten Yaralama ve 6136 Sayılı Kanuna Muhalefet suçlarından kayıtları bulunan (M.K.-Şanlıurfa-1973), (İ.T.T.-Seyhan-2007), (S.K.-Yüreğir-2002) isimli şahıslar ekiplerimizce YAKALANARAK GÖZALTINA alınmış olup,
Şüpheli şahısların araçlarında yapılan aramalarda, 514.400 TL Nakit Para
4 Adet Sahte Altın Bilezik
1 Adet Küpe ele geçirilmiştir.
(M.K.-Şanlıurfa-1973), (İ.T.T.-Seyhan-2007) ve (S.K.-Yüreğir-2002) isimli şahıslar hakkında gerekli adli işlemler başlatılmıştır.
Halkımızın huzurunu bozmaya çalışanlar ile mücadelemiz aralıksız ve kararlı bir şekilde devam edecektir.
Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.














