Dünyada insanlar canavarlaştı.
Robotlaştı.
İnsan kıyma makinesi oldu ad.
Gücü gücü yetene.
Kayseri’de bile asla değmeyecek nedenler için sıkça ve kolayca cinayetler işleniyor.
Öldürenin; ne sönen bir ocak, ne yaşadığı sürece gözlerinin yaşı kurumayacak dul kalan eş, ne de yetim kalan çocukların bükük boyunları umurunda.
Düşünebiliyor musunuz eğer devlet korkusu olmasa isteyen istediğini gözünü kırpmadan öldürecek.
Allah korkusu yok da iyi ki yasalar var, orada besleniyor olsa da hapishaneler var.
Allahın kanunlarıyla kıssasa kıssas yap bak bakalım o zaman kim kimi vuruyor.
Nasılsa gün gelir af çıkar.
Üç-beş sene yat, sonra da ver elini özgürlük.
En kötüsü denetimli serbestlik.
Yani, vur, kır, çal, çarp, sakat bırak, hastanelik et sonra da denetimli olarak bir gün bile yatma.
Tecavüze kalkış, insanların hayatlarını karart, sonuç yine aynı.
“ Adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı”
İyi ama trafik kazasında gencecik kızı öldürdü?
Maganda, mafya bozuntusu biri, bir başkasını sakat bıraktı?
Çok konuşma! Sen adaletten daha mı iyi bileceksin?
Doğru. Tıpkı bu ülkede ekonominin toz pembe tablo çizdiğini bilmediğim gibi
İyi ki öldükten sonra dirilme var.
İyi ki İlahi Adalet var.
Mahşer günü, hesap günü var.
Ya olmasaydı?
Düşünebiliyor musunuz Eğer Allah deseydi ki öldükten sonra dirilme yok.
Toprak olup gideceksiniz.
O zaman ne yapardık biz?
İşte o zaman ölüm korkunç olmaz mıydı?
Kötülük yapanın kötülüğü yanına kâr kalmaz mıydı?
Daha da azmaz mıydı?
Bazı belediyecilerin, ağaların, efendilerin ellerinden gelse memleket sınırlarını bile aşarak dünyayı parselleme iştahları yok mu?
Makamların , unvanların arkasına sığınan küçük adamlar.
İsimlerinden önce akademik ya da yerel unvanlarını söyleyen kompleks düşkünleri..
Ve de kartvizit budalaları.
Hayvanları bile utanç içinde bırakabilecek sapkın eğilimler.
Yüreğiniz atıyorsa gece yarısından sonra tek başınıza ya da yanınızda eşinizle ıssız yerlerde, sokaklarda yürüyün.
Yüreğiniz atıyorsa, bir burjuva çocuğunun, bir mafya artığı soytarının lüx arabasını sollayın ya da onu dava edin ya da ...
Ve yüreğiniz atıyorsa, sokaklarda kaşlarını aldıran delikanlılara, özellikle makyaj manyağı göbeğini gösteren kızlara öfkeyle bakın.
Hatta onlara “ Evladım” diyerek yaptığının yanlış olduğunu söyleyin
Hatta otobüste, tramvayda size yaşlı olduğunuzdan dolayı yer vermesini bekleyin.
Sizi takır takır vururlar oracıkta.
Rezil rüsva ederler en azından.
"Beni taciz etti."
Bu kadar.
Kadının beyanı esas.
Ayıkla pirincin taşını artık.
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
HAYATIMIZDA EN BÜYÜK HEDİYE VE ZENGİNLİK…
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
İLETİŞİM İNCELİKLERİ -4
Mustafa Cengiz
TÜRK FUBOLUNDA KARA PARA VAR MI?
Mustafa Mete ÖZPINAR
BİRLİK ve BERABERLİK OLMALI
Ali Rıza Navruz
GİTME KAL
KADİR DAYIOĞLU
GECİKMİŞ BİR VEFAT HABERİ
Mustafa Temizer
NEDEN YAPTINIZ?
Faruk Ergan
AKRAN ZORBALIĞIYMIŞ!
Mustafa Göçer
DOĞA KÖRLÜĞÜ
Bekir Oğuz Başaran
OLMADI, HİÇ, OLMADI