YENİDEN REFAH PARTİSİNDEN AŞURE İKRAMl

SİYASET - 25-06-2026 18:03

Yeniden Refah Partisi Talas İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem ayı vesilesiyle aşure günü etkinliği düzenlendi.

Talas İlçe Başkanımız Sayın Nadir Demir'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa, İl Başkanımız Sayın Ali Özcan ve Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Sayın Mahmut Şahin de iştirak etti.

Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Toplumsal dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure etkinliğinde vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat mensuplarımız, hemşehrilerimizin Muharrem ayını tebrik ederek birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisinde bulundu.

Yeniden Refah Partisi olarak milli ve manevi değerlerimizi yaşatmaya, vatandaşlarımızla gönül köprüleri kurmaya devam edeceğiz.

Günün Diğer Haberleri