ALTUN, GEMEREKLİLER DERNEĞİNİ ZİYARET ETTİ

SİYASET - 23-10-2025 10:38 715 kez okundu.

ALTUN, GEMEREKLİLER DERNEĞİNİ ZİYARET ETTİ

SAADET PARTİSİ KAYSERİ İL BAŞKANI ERDAL ALTUN’DAN KAYSERİ GEMEREKLİLER DERNEĞİ’NE ZİYARET

Saadet Partisi Kayseri İl Başkanı Erdal Altun ve yönetim kurulu üyeleri, hem iade-i ziyaret gerçekleştirmek hem de derneğin yeni yerine “hayırlı olsun” dileklerini iletmek üzere, Kayseri’de faaliyet gösteren önemli hemşehri derneklerinden Kayseri Gemerekliler Derneği’ni ziyaret etti.

Ziyarette, Dernek Başkanı İbrahim Değirmenci ve yönetimi, Saadet Partisi heyetini büyük bir misafirperverlikle karşıladı.

Yapılan görüşmede, farklı düşünce ve bakış açılarının ülkemiz için bir kutuplaşma unsuru değil, aksine bir zenginlik kaynağı olduğu vurgulandı.

Saadet Partisi heyeti, toplumsal birlik ve dayanışmanın güçlenmesi adına bu tür ziyaretlerin önemine değinerek, Kayseri Gemerekliler Derneği’ne çalışmalarında başarılar diledi.

DİĞER HABERLER
EYT'LİLER ÜMİT ÖZDAĞ İLE BULUŞUYOR

EYT'LİLER ÜMİT ÖZDAĞ İLE BULUŞUYOR

25-06-2026 - SİYASET

YENİDEN REFAH PARTİSİNDEN AŞURE İKRAMl

YENİDEN REFAH PARTİSİNDEN AŞURE İKRAMl

25-06-2026 - SİYASET