YENİDEN REFAH PARTİSİNDEN AŞURE İKRAMl

SİYASET - 25-06-2026 18:03 2 kez okundu.

YENİDEN REFAH PARTİSİNDEN AŞURE İKRAMl

Yeniden Refah Partisi Talas İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem ayı vesilesiyle aşure günü etkinliği düzenlendi.

Talas İlçe Başkanımız Sayın Nadir Demir'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa, İl Başkanımız Sayın Ali Özcan ve Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Sayın Mahmut Şahin de iştirak etti.

Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Toplumsal dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure etkinliğinde vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat mensuplarımız, hemşehrilerimizin Muharrem ayını tebrik ederek birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisinde bulundu.

Yeniden Refah Partisi olarak milli ve manevi değerlerimizi yaşatmaya, vatandaşlarımızla gönül köprüleri kurmaya devam edeceğiz.

DİĞER HABERLER
ÖZDAĞ DADALOĞLU VE YENİ UFUKLAR DERNEĞİ’Nİ ZİYARET ETTİ

ÖZDAĞ DADALOĞLU VE YENİ UFUKLAR DERNEĞİ’Nİ ZİYARET ETTİ

25-06-2026 - SİYASET

ÖZDAĞ TMMOB KAYSERİ TEMSİLCİLİĞİ’Nİ ZİYARET ETTİ

ÖZDAĞ TMMOB KAYSERİ TEMSİLCİLİĞİ’Nİ ZİYARET ETTİ

25-06-2026 - SİYASET