ATLETİK- ŞEKER BERABERE KALDI DÖĞER LİDER OLDU

SPOR - 16-11-2025 21:15 481 kez okundu.

ATLETİK- ŞEKER BERABERE KALDI DÖĞER LİDER OLDU

Süper Amatör kümede oynanan haftanın maçında Atletikspor'un Şekerspor ile 1-1 berabere kalmasının ardından yeni lider Döğerspor oldu.
Özvatan Spor önünde 2-3 kazanan Döğerspor 23 puanla zirvede koltuğun yeni sahibi oldu.
Zirvedeki tüm takımlar birer puan ara ile sıralanmış durumda 
Süper Amatör Lig 9. Hafta Sonuçlar ve Puan Durumu şu şekilde oluştu.

DİĞER HABERLER
A MİLLİ FUTBOL TAKIMININ ABD SlNAVl

A MİLLİ FUTBOL TAKIMININ ABD SlNAVl

25-06-2026 - SPOR

“YAZA MERHABA” DOĞA YÜRÜYÜŞÜ İLE KAYSERİLİLER ALİ DAĞI’NDA BULUŞUYOR

“YAZA MERHABA” DOĞA YÜRÜYÜŞÜ İLE KAYSERİLİLER ALİ DAĞI’NDA BULUŞUYOR

25-06-2026 - SPOR