NAVRUZ'DAN ODAKIR'A "HAYIRLI OLSUN" ZİYARETİ

Başkan Yavuz Navruz, KESOB başkanlığına yeniden seçilen Şeyhi Odakır’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

GÜNCEL - 11-05-2026 23:47 286 kez okundu.

NAVRUZ'DAN ODAKIR'A

HİZMET İŞ Sendikası Kayseri şube başkanlığı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Şube Başkanımız Yavuz Navruz, Kayseri Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği başkanlığına yeniden seçilen Sayın Şeyhi Odakır’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. 

Ziyarette Şube Başkanımız Navruz’a, Şube Başkan Yardımcılarımız Bekir Bilgiç ve Ahmet Güneş eşlik etti.

DİĞER HABERLER
AĞAÇ DEDE: 40 MEŞE VE 2 SEDİR FİDANLARI DİKME FAALİYET

AĞAÇ DEDE: 40 MEŞE VE 2 SEDİR FİDANLARI DİKME FAALİYET

25-06-2026 - GÜNCEL

KAYSERİ’DE 2025 YILINDA 8 BİN 324 KİŞİ ÖLDÜ

KAYSERİ’DE 2025 YILINDA 8 BİN 324 KİŞİ ÖLDÜ

25-06-2026 - GÜNCEL