İl Emniyet müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Genel Asayişin, Kamu Düzeninin, Mevcut Huzur ve Güven Ortamının Devamının Sağlanması Amacıyla tüm birimlerimizden 755 personelimizin katılımıyla ilimiz genelinde toplam 63 noktada gerçekleştirilen Şehit İbrahim Birol-14 eş zamanlı Narko-Asayiş uygulamaları neticesinde 13.921 Şahıs ve 6.123 Araç Sorgusu yapılmış, 51 Park ve 52 Umuma Açık Alan kontrol edilmiş,
Çeşitli miktarlarda Narkotik Madde ele geçirilerek 8 şahıs hakkında gerekli adli işlemler başlatılmış 74 Aranan Şahıs yakalanmış
10 Yoklama Kaçağı şahsa gerekli işlemler yapılmış,
1 adet Ruhsatsız Tüfek,
1 adet Kuru Sıkı Tabanca,
1 adet Kapsam Dışı Bıçak,
4 adet Yakalama Hacizli oto ele geçirilmiştir.
3 araç trafikten men edilmiştir.
Halkımızın huzurunu bozmaya çalışanlar ile mücadelemiz aralıksız ve kararlı bir şekilde devam edecektir.
Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.






























