İl Emniyet müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
24.09.2025 günü İlimiz Sahabiye Mahallesinde bir kuyumcuda meydana gelen Sahte Altın Dolandırıcılığı olayı ile ilgili olarak bahse konu olayı gerçekleştirdiği tespit edilerek Devriye Ekipler Amirliği ekiplerimizce YAKALANAN (M.K.-Şanlıurfa-1973), (İ.T.T.-Seyhan-2007) ve (S.K.-Yüreğir-2002) isimli şahıslar hakkında Asayiş Şube Müdürlüğü Dolandırıcılık Büro Amirliği tarafından yapılan kamera araştırmaları ve saha çalışmaları neticesinde Söz konusu 3 şüpheli şahsın ilimizde faaliyet gösteren 3 sarrafı daha gerçek piyasa değeri yaklaşık 1.100.000 TL olan 10 adet 229,80 gr. ağırlığındaki sahte bilezikler ile dolandırdığı tespit edilmiş ve şüpheli şahıslar çıkarıldıkları adli makamlarca TUTUKLANARAK cezaevine teslim edilmişlerdir.
Halkımızın huzurunu bozmaya çalışanlar ile mücadelemiz aralıksız ve kararlı bir şekilde devam edecektir.
Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.






























