Sarı kırmızılı takımın önceki dönem basın sözcülerinden Mustafa Tokgöz yaptığı paylaşım ile dikkat çekti. Takımına olan sevgisini hem sitem ederek, hem de buram buram özlemle dillendiren Tokgöz'ün paylaşımında şu ifadeler dikkat çekti:
Mustafa Tokgöz@TokgozMustafa1 "Kayserispor kadar bana zarar veren bir şey girmedi hayatıma,nereden bakarsan bak hep zarar.
Yapacak birşey de yok gönlüme girdi bir kere.
Konusu açılıyor kızıyorum 5 dakika geçmiyor bu maçı almamız lazım diyorum.
O yüzden sloganımdır,
Sen herşey için en büyük sebepsin
@KayserisporFK"






























