EMNİYET GEREĞİNİ YAPTI

YEREL - 23-10-2025 10:42 722 kez okundu.

EMNİYET GEREĞİNİ YAPTI

İl Emniyet müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

22.10.2025 günü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerimizce DHKP/C terör örgütünün eylem ve faaliyetlerinin deşifresine yönelik yapılan operasyonlar neticesinde DHKP/C terör örgütünün talimatları doğrultusunda açlık grevi yaparak örgütün sosyal medya hesaplarında yayınlayan (G.K.-Afşin-1984) ve (M.B.-Kayseri-1966) isimli şahıslar yakalanarak gözaltına alınmış, çıkarıldıkları adli makamlarca tutuklanarak cezaevine teslim edilmiştir.

Terör örgütlerine karşı sürdürdüğümüz mücadele aralıksız ve kararlı bir şekilde devam edecektir. 

Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.

DİĞER HABERLER
DOLANDIRICILlKTAN ARANAN ŞAHIS YAKALANDI

DOLANDIRICILlKTAN ARANAN ŞAHIS YAKALANDI

24-06-2026 - YEREL

KASTEN ADAM ÖLDÜRME ZANLILARI YAKALANDI

KASTEN ADAM ÖLDÜRME ZANLILARI YAKALANDI

24-06-2026 - YEREL