'Eşeğe gem vurursan kendini at sanar' Türk Atasözü.
Bugünlerde her tarafta festival, her yerde kültür etkinliği.
Belediye başkanları, muhtarlar kendilerini gösterme yarışındalar.
Falan kasabanın yoğurt şenliği, filan köyün armut festivali, şu ilçede kitap günleri... Gerçek sanatçılara, şairlere, sunuculara elbette saygım ve hayranlığım sonsuz ama nedense onlar pek piyasada yoklar. Yerlerini çoğunlukla ağzı altın gemli, sırtı gümüş eyerli beslemeler almış. Havalarından, kaprislerinden yanlarına varılmıyor.
Sanırsın; kimileri Boit Pilot, bazıları AhalTeke.
Hatta Köroğlu ' nun Kıratı.
Neredeyse Pegasus olup kanatlanacaklar.
Kendilerini Şubar, Akkula, Burşin yerine koyacaklar.
Aslında Turnuva atından farkı olmayan bu sözde sanatçılar kültürümüzü erezyona ugratıyorlar.
Onlara bu fırsatı, imkanı veren yöneticiler neyi amaçlıyorlar anlamış değilim.
Don Kişot'un Rosinatesi ile Sancho Panza'nın Rucio'su bile zamanında statü olarak ayrılmış.
Saygıdeğer yerel yöneticiler, STK temsilcileri at Türklüğün sembolü, çok değerli bir canlıdır.
Lütfen her canlıya at muamelesi yapmayın...
Mustafa Cengiz
KAYSERİSPOR, YÖNETİMİ HALININ ALTINA SÜPÜRÜLENLERİ TEMİZLEMEKLE MEŞGUL!
KADİR DAYIOĞLU
İSTANBUL SANAYİ ODASI (İSO) İLK 500 BÜYÜK (2025)
Faruk Ergan
İÇSELLEŞTİRMEK.
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
İSO 500'DE YER ALAN KAYSERİLİ FİRMA SAYIMIZ HER YIL DAHA DA AZALIYOR!...
Mustafa Mete ÖZPINAR
ÇOK AÇ GÖZLÜMÜYÜZ NEDEN DOYMUYORUZ
Ali Rıza Navruz
ÖZGE LEYLÂ
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
İLETİŞİM KALABALIĞI
Mustafa Göçer
İLERLEYELİM ARKADAŞLAR.
Mustafa Acar
TOROS'UM
Ömer Faruk Kotay
İDDİANIZ OLSUN!