EĞİTİM
Giriş Tarihi : 26-06-2026 13:54

BAŞKAN PALANCIOĞLU, ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN PALANCIOĞLU, ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

Kazım Karabekir İlkokulu ve Kazım Karabekir Ortaokulu'nda düzenlenen 2025-2026 eğitim öğretim yılı karne törenine katılan Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, öğrencilere karnelerini vererek heyecanlarını paylaştı.

Geleceğin teminatı öğrencilere karnelerini ve hediyelerini veren Başkan Palancıoğlu, “Melikgazi olarak 148.000 öğrencinin karne aldığı bir ilçeyiz. 600 bin nüfuslu büyük bir ilçeyiz. 350'ye yakın okulumuz var. Bizim en değerlilerimiz, evlatlarımızdır. İlçemize yeni yaptığımız 2 okulumuz olan Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu’nda velilerimizle birlikte bugün karne etkinliğini gerçekleştiriyoruz. Cenab-ı Allah tüm evlatlarımızı hem ailesine hem topluma hem de ülkemize hayırlı eylesin. Allah hepsine güzel, hayırlı yazgılar yazsın. Başta milli eğitim müdürümüz, ilçe milli eğitim müdürümüz, öğretmenlerimiz olmak üzere tüm eğitim camiasına teşekkür ediyorum. Yaz tatilini güzel değerlendirelim. Hem eğlenelim hem de kitap okumayı unutmayalım. Sosyal medyada ve cep telefonunda zaman harcamayalım. Melikgazi Belediyesi olarak Türkiye'de en çok okul yapan belediye unvanını taşıyoruz. İnşallah buradan mezun olan gençlerimiz bizim yapmış olduğumuz, Havacılık ve Uzay Bilimleri Lisesi, yeni yapacağımız Teknoloji Lisesi ve Dış Ticaret Lisesi gibi meslek okullarına da yönelecekler. Kayseri'nin de ülkemizin de geleceğine katkı sağlayacaklar diye temenni ediyoruz.” dedi.

AdminAdmin