Sarı kırmızılı takımın 31 Mayıs'ta saat 11.00'da yapılması beklenen olağanüstü genel kurulu çoğunluk sağlanamadığı için 7 Hazian Pazar gününe ertelendi.
Kayserispor camiasında sessizlik sürüyor.
Sarı kırmızılı kulüp tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Olağanüstü Genel Kurulumuz ertelendi.
10.05.2026 tarihinde yönetim kurulu kararıyla bugün gerçekleşmesi beklenen Olağanüstü Genel Kurulumuz yeterli çoğunluk sağlanamadığı için 7 Haziran Pazar gününe ertelenmiştir.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.






























