SATILIK OY!

Şaban Külhancıoğlu

14-02-2026 10:01

Kolay elde edilen şeyin pek değeri olmazmış derler.

Vatandaşın oyu çok kolay elde edildiğinden midir nedir oylar çok ucuza gider oldu.

Siyasi piyasada oyları satan satana..

Oysa...  

Oy ne demek ti; oy namustu.

Bir vatandaşın helaliydi.

Helal oylara bırakın sadık kalmayı,aksine ihanet etme modası çıktı.

Helale haram katmakta neyin nesidir.

Bu mesele tamamen partiler üstü bir meseledir.

Falan partide olmaz filan partide olur diye bakmamak lazım.

Mesele öyle çirkin bir hal almaya başladı ki, ortalık 'Pit Pazarı'na döndü. 

Bu iş vatandaşa,demokrasiye ve Cumhuriyete  yapılan saygısızlıktır.

Bu durum ülkede siyasetçi-vatandaş arasında bir güven kalmadığının göstergesidir.

Bu işin dinle, imanla, ideolojiyle,milliyetçilikle falan alakasının olmadığı görülmüştür.

Vatandaşın verdiği oyları kendi çıkarı uğruna bir başka partiye aktaranların ahlak zafiyetleri olduğu apaçık ortadadır.

Yani...

Bu iş direkt sadece ahlak meselesidir.

Bu yüzden bir an önce 'Siyasi Ahlak Yasası' çıkarılmalıdır.    

Siyasi Partiler Kanunu yeniden gözden geçirilmelidir.

Yüksek Seçim Kurulu yetkilendirilmeli bu tür 'Satışlarda' derhal müdahele etmelidir.

Tüm imtiyazlar ellerinden alınmalıdır.

Milletvekili ise milletvekilliği,belediye başkanı ise belediye başkanlığı iptal edilmelidir.

Vay efendim; eskiden bu işler yok muydu,eskiden de şöyle olmuştu böyle olmuştu...

Siyasi tarihimize utanç vesikası olarak geçen 'Güneş Motel' olayları falan filan...

Olmaz olsun!

Eskiden bu ileri yapanların Allah belasını versin!

Siz namuslu ve dürüst iseniz,doğrusunu siz yapında sizin adamlığınızı görelim.

40-50 Senedir hiç bir şey değişmeyecekti de niye bu çabalar, niye bu beklentiler?

Bir de kalkıp bu milleti umutlandırmayın.

Millet size eskiyi tekrar edin diye oy vermedi.

Doğru işler yapın diye oy verdi.

Madem eskiyi örnek alacaksanız; eskiden iyi şeylerde oldu, onları niye örnek almıyorsunuz?

Mesela,seçimlerden önce açık oturumlar yapılırdı onları yapsanız ya!

Arkadaşlar bu iyi bir yol değil!

Yanlış işlerle doğru şeyler ortaya çıkmaz.

Siyaseti vatandaşa kazık atma işi olarak görmeyi bırakın artık.

''Dereyi geçerken at değiştirilmez''

Hani siz bu töreleri iyi bilirdiniz ya..

Töreleri geçtik insani ve siyasi ahlaka uyunuz.

Eğer ki...

Bir damlacık bu milletin insanına saygınız var sa.

Yapmayın etmeyin!

Bu ülkenin bin yıldır altında yaşadığımız yüce Türk devletinin varlığına saygılı olun!

Her şey maddiyat değil!

Saygılarımla...

DİĞER YAZILARI ANNELER GÜNÜ KAPİTALİZMİN TUZAĞI MI? 01-01-1970 03:00 MAHALLEMİZ 'BİR TANE'YDİ 01-01-1970 03:00 YERYÜZÜNÜN YEDİEMİNLERİ 01-01-1970 03:00 ERÜ KALP HASTANESİNDE YOĞUN BAKIM MI YOĞUN SORUN MU? 01-01-1970 03:00 BELSİNDEN AMERİKAYA..! 01-01-1970 03:00 M.TUĞRUL İNANÇ HOCAMLA HAYATA DEVAM!.. 01-01-1970 03:00 BAĞIMLILIĞA BAĞLANMAK 01-01-1970 03:00 DÜŞEN FİYATLAR PAZARCIYI DA TEBESSÜM ETTİRDİ! 01-01-1970 03:00 YAŞLILARI BU İŞKENCEDEN KİM KURTARACAK? 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY'I UMUT KAPISI YAPAN BAŞKAN ÇİFÇİ GÖREVİNE VEDA EDİYOR! 01-01-1970 03:00 BU KALDIRIMLAR KAYSERİ'YE YAKIŞMIYOR! 01-01-1970 03:00 ŞEHRE BİR VALİ GELMİŞ... 01-01-1970 03:00 ÖLÜLERE ZAM YOK! 01-01-1970 03:00 DÜNYANIN EN KOLAY İŞİ..? 01-01-1970 03:00 SİYASETÇİ BABAM OLSA... 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY MUCİZESİ VE REHAB 01-01-1970 03:00   GÜZELLEMECİLER 01-01-1970 03:00 AKP'Yİ AYAKTA ALKIŞLAMALI! 01-01-1970 03:00 ANALARI AĞLATMAYAN VALİ! (Valimiz En Büyük Şansımız) 01-01-1970 03:00 İYİ Kİ BAYRAMLARIMIZ VAR MIŞ! 01-01-1970 03:00 ALETLER AKILLI, YA BİZ 01-01-1970 03:00 PALANCIOĞLU BAŞKANA TEŞEKKÜRLER! 01-01-1970 03:00 NE OLURSAN OL SAHİCİ OL! 01-01-1970 03:00 TARİHİMİZE ZULÜM YAPMAYALIM! 01-01-1970 03:00   TEVAZU ABİDESİ & ABİDİN ÖZKAYA     01-01-1970 03:00 ATATÜRK'Ü ELEŞTİRDİĞİM MESELE..? 01-01-1970 03:00 RAGIP ERTAŞ HOCA YİNE YANILTMADI! 01-01-1970 03:00 DEVEYE SORMUŞLAR 01-01-1970 03:00 AH ŞU GAVURLAR! 01-01-1970 03:00 BUYURUN CENAZE NAMAZINA! 01-01-1970 03:00 YARINIMDAN ENDİŞEM VAR! 01-01-1970 03:00