DOLAR 0,0000
EURO 0,0000
STERLIN 0,0000
ALTIN 000,00
BİST 00.000
Şaban Külhancıoğlu
Şaban Külhancıoğlu
Giriş Tarihi : 14-02-2026 10:01

SATILIK OY!

Kolay elde edilen şeyin pek değeri olmazmış derler.

Vatandaşın oyu çok kolay elde edildiğinden midir nedir oylar çok ucuza gider oldu.

Siyasi piyasada oyları satan satana..

Oysa...  

Oy ne demek ti; oy namustu.

Bir vatandaşın helaliydi.

Helal oylara bırakın sadık kalmayı,aksine ihanet etme modası çıktı.

Helale haram katmakta neyin nesidir.

Bu mesele tamamen partiler üstü bir meseledir.

Falan partide olmaz filan partide olur diye bakmamak lazım.

Mesele öyle çirkin bir hal almaya başladı ki, ortalık 'Pit Pazarı'na döndü. 

Bu iş vatandaşa,demokrasiye ve Cumhuriyete  yapılan saygısızlıktır.

Bu durum ülkede siyasetçi-vatandaş arasında bir güven kalmadığının göstergesidir.

Bu işin dinle, imanla, ideolojiyle,milliyetçilikle falan alakasının olmadığı görülmüştür.

Vatandaşın verdiği oyları kendi çıkarı uğruna bir başka partiye aktaranların ahlak zafiyetleri olduğu apaçık ortadadır.

Yani...

Bu iş direkt sadece ahlak meselesidir.

Bu yüzden bir an önce 'Siyasi Ahlak Yasası' çıkarılmalıdır.    

Siyasi Partiler Kanunu yeniden gözden geçirilmelidir.

Yüksek Seçim Kurulu yetkilendirilmeli bu tür 'Satışlarda' derhal müdahele etmelidir.

Tüm imtiyazlar ellerinden alınmalıdır.

Milletvekili ise milletvekilliği,belediye başkanı ise belediye başkanlığı iptal edilmelidir.

Vay efendim; eskiden bu işler yok muydu,eskiden de şöyle olmuştu böyle olmuştu...

Siyasi tarihimize utanç vesikası olarak geçen 'Güneş Motel' olayları falan filan...

Olmaz olsun!

Eskiden bu ileri yapanların Allah belasını versin!

Siz namuslu ve dürüst iseniz,doğrusunu siz yapında sizin adamlığınızı görelim.

40-50 Senedir hiç bir şey değişmeyecekti de niye bu çabalar, niye bu beklentiler?

Bir de kalkıp bu milleti umutlandırmayın.

Millet size eskiyi tekrar edin diye oy vermedi.

Doğru işler yapın diye oy verdi.

Madem eskiyi örnek alacaksanız; eskiden iyi şeylerde oldu, onları niye örnek almıyorsunuz?

Mesela,seçimlerden önce açık oturumlar yapılırdı onları yapsanız ya!

Arkadaşlar bu iyi bir yol değil!

Yanlış işlerle doğru şeyler ortaya çıkmaz.

Siyaseti vatandaşa kazık atma işi olarak görmeyi bırakın artık.

''Dereyi geçerken at değiştirilmez''

Hani siz bu töreleri iyi bilirdiniz ya..

Töreleri geçtik insani ve siyasi ahlaka uyunuz.

Eğer ki...

Bir damlacık bu milletin insanına saygınız var sa.

Yapmayın etmeyin!

Bu ülkenin bin yıldır altında yaşadığımız yüce Türk devletinin varlığına saygılı olun!

Her şey maddiyat değil!

Saygılarımla...

NAMAZ VAKİTLERİ
PUAN DURUMU
  • Süper LigOP
  • 1GALATASARAY3477
  • 2FENERBAHÇE3474
  • 3TRABZONSPOR3469
  • 4BEŞİKTAŞ3460
  • 5RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ3457
  • 6GÖZTEPE3455
  • 7SAMSUNSPOR3451
  • 8ÇAYKUR RİZESPOR3441
  • 9TÜMOSAN KONYASPOR3440
  • 10KOCAELİSPOR3437
  • 11CORENDON ALANYASPOR3437
  • 12GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ3437
  • 13KASIMPAŞA3435
  • 14NATURA DÜNYASI GENÇLERBİRLİĞİ3434
  • 15İKAS EYÜPSPOR3433
  • 16HESAP3432
  • 17ZECORNER KAYSERİSPOR3430
  • 18MISIRLI3430
Gazete Manşetleri
Yol Durumu
BURÇ YORUMLARI
  • KOÇ
    Koç Burcu
  • BOĞA
    Boğa Burcu
  • İKİZLER
    İkizler Burcu
  • YENGEÇ
    Yengeç Burcu
  • ASLAN
    Aslan Burcu
  • BAŞAK
    Başak Burcu
  • TERAZİ
    Terazi Burcu
  • AKREP
    Akrep Burcu
  • YAY
    Yay Burcu
  • OĞLAK
    Oğlak Burcu
  • KOVA
    Kova Burcu
  • BALIK
    Balık Burcu
ANKET OYLAMA TÜMÜ
E-Bülten Kayıt
ARŞİV ARAMA