BU KALDIRIMLAR KAYSERİ'YE YAKIŞMIYOR!

Şaban Külhancıoğlu

14-02-2026 23:47

1.500.000 Luk nufusuyla Türkiyenin 8.büyük şehirleri arasına giren Kayseri'nin göz önündeki meydan ve çarşısındaki kaldırımların bu hali şehrimize yakışmıyor.

Fotoğraflarda görüldüğü üzere şehrin ev sahibi olarak dışarıdan gelen misafirlere karşı utandım doğrusu.

Hele hele yurt dışından gelen yabancıları düşünmek bile istemiyorum.

Kayserinin geleneksel kültüründe bir inanç ve kanaat vardır.

''İnsanlar yediğine içtiğine bakmazlar,üstüne başına evine barkına bakarlar''diye.  

Dışardan gelen birileri de caddelerin temizlik ve düzenine bakıyor ister istemez. 

Cumhuriyet meydanı ve Kazancılar Çarşısı bölgesinde korkmadan adım atılacak hali kalmamış.

Birazcık yağmur yağdığında kavlayan kaldırım taşlarından pantolon paçalarına yağmur birikintileri sıçrıyor.

Düzgün ve altı sağlam taşları seçmek bir hayli zor.

Kazasız belasız yürümek için sağlam taşları seçmek piyango gibi.

Dikkat etmediğiniz zaman taşlara çarpıyor yere düşebiliyorsunuz.

Sakat kalmak işten bile değil.

Kayserinin en popüler yeri olan Cumhuriyet Meydanı ve Kazancılar Çarşısı civarında kaldırımların bu hali sokak aralarında ne vahim durumlar olur diye insanı düşündürüyor.

Zira henüz kış bitmeden asfaltların hali içler acısı...

Öbek öbek çukurlar...

Bir de vicdansız sürücüye denk gelirseniz üstünüz başınız boydan boya ıslanır ki ancak bir banyo sizi paklar.

Nerdeyse her sene bu kaldırımların ve asfaltların durumu aynı.

Bir kere, kaldırımların döşeme işçiliklerinin ele alınır tarafı yok.

Her sene bu sorunların tekrar tekrar yaşanması düşündürüyor insanı ister istemez.

Yoksa,tanıdık bildik işleri ancak bu kadar mı oluyor acaba?

Her sene yapılan tadilatlar bu milletin parasını ziyan etmek değil midir.

Vatandaşlar bir an önce kaldırımların içler acısı halinin yetkililer tarafından görülüp çözüm getirilmesini bekliyorlar.

 

     

 

DİĞER YAZILARI ANNELER GÜNÜ KAPİTALİZMİN TUZAĞI MI? 01-01-1970 03:00 MAHALLEMİZ 'BİR TANE'YDİ 01-01-1970 03:00 YERYÜZÜNÜN YEDİEMİNLERİ 01-01-1970 03:00 ERÜ KALP HASTANESİNDE YOĞUN BAKIM MI YOĞUN SORUN MU? 01-01-1970 03:00 BELSİNDEN AMERİKAYA..! 01-01-1970 03:00 M.TUĞRUL İNANÇ HOCAMLA HAYATA DEVAM!.. 01-01-1970 03:00 BAĞIMLILIĞA BAĞLANMAK 01-01-1970 03:00 DÜŞEN FİYATLAR PAZARCIYI DA TEBESSÜM ETTİRDİ! 01-01-1970 03:00 YAŞLILARI BU İŞKENCEDEN KİM KURTARACAK? 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY'I UMUT KAPISI YAPAN BAŞKAN ÇİFÇİ GÖREVİNE VEDA EDİYOR! 01-01-1970 03:00 SATILIK OY! 01-01-1970 03:00 ŞEHRE BİR VALİ GELMİŞ... 01-01-1970 03:00 ÖLÜLERE ZAM YOK! 01-01-1970 03:00 DÜNYANIN EN KOLAY İŞİ..? 01-01-1970 03:00 SİYASETÇİ BABAM OLSA... 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY MUCİZESİ VE REHAB 01-01-1970 03:00   GÜZELLEMECİLER 01-01-1970 03:00 AKP'Yİ AYAKTA ALKIŞLAMALI! 01-01-1970 03:00 ANALARI AĞLATMAYAN VALİ! (Valimiz En Büyük Şansımız) 01-01-1970 03:00 İYİ Kİ BAYRAMLARIMIZ VAR MIŞ! 01-01-1970 03:00 ALETLER AKILLI, YA BİZ 01-01-1970 03:00 PALANCIOĞLU BAŞKANA TEŞEKKÜRLER! 01-01-1970 03:00 NE OLURSAN OL SAHİCİ OL! 01-01-1970 03:00 TARİHİMİZE ZULÜM YAPMAYALIM! 01-01-1970 03:00   TEVAZU ABİDESİ & ABİDİN ÖZKAYA     01-01-1970 03:00 ATATÜRK'Ü ELEŞTİRDİĞİM MESELE..? 01-01-1970 03:00 RAGIP ERTAŞ HOCA YİNE YANILTMADI! 01-01-1970 03:00 DEVEYE SORMUŞLAR 01-01-1970 03:00 AH ŞU GAVURLAR! 01-01-1970 03:00 BUYURUN CENAZE NAMAZINA! 01-01-1970 03:00 YARINIMDAN ENDİŞEM VAR! 01-01-1970 03:00