PALANCIOĞLU BAŞKANA TEŞEKKÜRLER!

Şaban Külhancıoğlu

29-05-2025 21:16

PALANCIOĞLU BAŞKANA TEŞEKKÜRLER!

Bir Atasözümüz vardır ''Önce Can Sonra Canan''diye.

Bu yazımda kendi mahallemle ilgili değerlendirmeleri dile getirmek ve bir hakkı teslim etmek istedim.

2013 Yılından beridir Yıldırım Beyazıt mahallesinde oturuyorum.

Melikgazi Belediyesi olarak son 4-5 yıl öncesine kadar mahallemize beklediğimiz ilginin gösterilmediğinin yakın şahidiyim.

Gecekonduların ağırlıkta olduğu, yollarının dar,parklarının yetersiz,sosyal donatı alanlarının hiç olmadığı çarpık ve plansız yapılaşmanın önlenemediği...

Kendi kaderiyle başbaşa kalmış bir yerleşim bölgesini andırıyordu Yıldırım Beyazıt...

Ancak...

Son bir kaç yıldır Yıldırım Beyazıt mahallesine bir el dokundu.

Bu elin dokunmasıyla beraber,Yıldırım Beyazıt Avrupa standartlarını aratmayacak bir hale gelmeye başladı.

Yıllardır el atılmayan o daracık sokaklar çift taraflı caddelere dönüşüvermeye başladı.

Bir çok kavşak ve meydan düzenlemeleri yapıldı. 

Kentsel dönüşüme hız verilmesiyle beraber yeni konutların yapımı hızlandı.(Bağlaraltı mh.v.b)

Atıl durumdaki gecekondular yıktırılıp temizlendi.

Park ve bahçe sayısında gözle görülür bir artış sağlandı.

Bunlarla birlikte Yıldırım Beyazıt'a mahsus tesislerde yapılmaya başlandı.

Çok yakında Yıldırım Beyazıt'a 'Kapalı Çarşı'adında büyük bir alışveriş merkezi hayata geçirilecek.

Daha bir çok hizmetin mahallemize kazandırıldığını görmekten çok mutluyum.

Ancak...

Hayat devam ettiği sürece ihtiyaçlarda artıyor.

Modern hayatın getirdiği yeni taleplerde gündeme geliyor.

Bu itibarla mahallemizin hala eksikleri olduğu görmezden gelinemez.

Bir kere hala Yıldırım Beyazıtta mahallenin gelişmişliğine ve görünümüne hançer gibi saplanan gecekonduların varlığı en büyük sorun olarak gözüküyor.

Karabatak gibi lüks binalara ve çevreye kötü bir görünüm veriyor.

Bir an önce ev sahiplerinin keyfiyeti beklenmeden,terkedilmiş bu evlerin yıkılıp modern görünümüne kavuşturulması uygun olacaktır.   

Yaşlılarımıza ve emeklilerimize sohbet edecekleri ve bir şeyler yiyip içeçekleri kapalı sosyal alanlara ihtiyacımız devam etmektedir.

Yıldırım Beyazıt'ta bankamatik şubelerinin veya bir iki banka şubesinin olmaması bir eksiklik diye düşünüyorum.

Sağlık ocağı sayısının artırılması değerlendirmeye muhtaç olabilir.

Mahallemizde tiyatro salonunun ve kütüphanenin varlığı fena olmaz sanırım.

Mahallemize mahsus spor ve kültür merkezi Yıldırım Beyazıt'a prestij katacaktır.

Evet...

Mahallemizde yapılan güzel hizmetleri ve beklentilerimizi sıraladık.

Bu vesileyle Melikgazi Belediyesinin genel olarak başta MİM olmak üzere hizmetlerini çok beğendiğimi söylemeliyim.

MİM bu zamana kadar beni hiç yanıltmadı diyebilirim.

Her ne sorunum olursa olsun hepsine çözüm getirdi.

Ayrıca Melikgazi Belediyesinin Kayserili yazarlara Hunat Meydanında stand açarak verdiği desteği görmekten çok mutlu oldum.

Yazarlarımız burada kitaplarını imzalama şansı buluyorlar.

Tüm bu yapılanlara partiler üstü bir anlayışla bakmamız gerektiğine yürekten inanıyorum.

Böyle bakıldığında bu şehrin bir ferdi olarak en ufak bir hizmet dahi beni ziyadesiyle mutlu ediyor. 

Melikgazi Belediyesinin hem mahallemize hem ilçemize yaptığı güzel hizmetlerde emeği geçenlere...

Başta Melikgazi Belediye Başkanımız Mustafa Palancıoğlu olmak üzere teşekkürlerimi iletiyor şükranlarımı sunuyorum.

Yeni istek ve arzularımızın da imkanlar kabilinde değerlendirileceğine inanıyorum.

Başkanımıza sonsuz başarı dileklerimle...

Saygılarımla...

DİĞER YAZILARI ANNELER GÜNÜ KAPİTALİZMİN TUZAĞI MI? 01-01-1970 03:00 MAHALLEMİZ 'BİR TANE'YDİ 01-01-1970 03:00 YERYÜZÜNÜN YEDİEMİNLERİ 01-01-1970 03:00 ERÜ KALP HASTANESİNDE YOĞUN BAKIM MI YOĞUN SORUN MU? 01-01-1970 03:00 BELSİNDEN AMERİKAYA..! 01-01-1970 03:00 M.TUĞRUL İNANÇ HOCAMLA HAYATA DEVAM!.. 01-01-1970 03:00 BAĞIMLILIĞA BAĞLANMAK 01-01-1970 03:00 DÜŞEN FİYATLAR PAZARCIYI DA TEBESSÜM ETTİRDİ! 01-01-1970 03:00 YAŞLILARI BU İŞKENCEDEN KİM KURTARACAK? 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY'I UMUT KAPISI YAPAN BAŞKAN ÇİFÇİ GÖREVİNE VEDA EDİYOR! 01-01-1970 03:00 BU KALDIRIMLAR KAYSERİ'YE YAKIŞMIYOR! 01-01-1970 03:00 SATILIK OY! 01-01-1970 03:00 ŞEHRE BİR VALİ GELMİŞ... 01-01-1970 03:00 ÖLÜLERE ZAM YOK! 01-01-1970 03:00 DÜNYANIN EN KOLAY İŞİ..? 01-01-1970 03:00 SİYASETÇİ BABAM OLSA... 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY MUCİZESİ VE REHAB 01-01-1970 03:00   GÜZELLEMECİLER 01-01-1970 03:00 AKP'Yİ AYAKTA ALKIŞLAMALI! 01-01-1970 03:00 ANALARI AĞLATMAYAN VALİ! (Valimiz En Büyük Şansımız) 01-01-1970 03:00 İYİ Kİ BAYRAMLARIMIZ VAR MIŞ! 01-01-1970 03:00 ALETLER AKILLI, YA BİZ 01-01-1970 03:00 NE OLURSAN OL SAHİCİ OL! 01-01-1970 03:00 TARİHİMİZE ZULÜM YAPMAYALIM! 01-01-1970 03:00   TEVAZU ABİDESİ & ABİDİN ÖZKAYA     01-01-1970 03:00 ATATÜRK'Ü ELEŞTİRDİĞİM MESELE..? 01-01-1970 03:00 RAGIP ERTAŞ HOCA YİNE YANILTMADI! 01-01-1970 03:00 DEVEYE SORMUŞLAR 01-01-1970 03:00 AH ŞU GAVURLAR! 01-01-1970 03:00 BUYURUN CENAZE NAMAZINA! 01-01-1970 03:00 YARINIMDAN ENDİŞEM VAR! 01-01-1970 03:00