ŞEHRE BİR VALİ GELMİŞ...

Şaban Külhancıoğlu

07-02-2026 19:03

Bir şehir düşünün...

Gökyüzü güneşe küsmüş,insanlar gülümsemeyi bile unutmuş.

İş,güç, geçim derken başlar ağır düşmüş.

Birbirlerine selam dahi veremez olmuşlar.

Öğrencisinden,emeklisine dertler çeşit çeşit.

Gençler kaygılı, anneler acılı imiş.

Bir de hain uyuşturucu belası sarmış etrafı...

Gelecek hayallerini sel vurmuş götürmüş.

Umutların üstüne kara bulutlar çökmüş.

İşte böyle bir zamanda...

Allah iyilerin dualarını boş çevirmemiş.

Birgün bu şehre bir vali gelmiş...

Yüzü güleç,gönlü gül bahçesi,gözleri çakmak çakmak...

Herkese yetecek de yüreği varmış.

Onunla birden şehrin insanları gülümsemeye başlamış.

Yaşlı genç,kadın kız demeden insanların yüreklerine ılık ılık bir şeyler akmış.

Çorak gönüllerde bir umut yeşermeye başlamış.

O vali sanki bir güneş gibi doğmuş şehrin üstüne...

Gönüllere aşk,ruhlara ilaç olmuş.

Artık...

Şehrin ormanları daha gür,toprakları daha bereketlidir.

Ati aydınlık, kalpler ferahtır.

Tüm bunlara sebep...

Bu valinin adı Gökmen soyadı Çiçektir

Onun varlığı her derde yetecektir!

Saygılarımla

DİĞER YAZILARI ANNELER GÜNÜ KAPİTALİZMİN TUZAĞI MI? 01-01-1970 03:00 MAHALLEMİZ 'BİR TANE'YDİ 01-01-1970 03:00 YERYÜZÜNÜN YEDİEMİNLERİ 01-01-1970 03:00 ERÜ KALP HASTANESİNDE YOĞUN BAKIM MI YOĞUN SORUN MU? 01-01-1970 03:00 BELSİNDEN AMERİKAYA..! 01-01-1970 03:00 M.TUĞRUL İNANÇ HOCAMLA HAYATA DEVAM!.. 01-01-1970 03:00 BAĞIMLILIĞA BAĞLANMAK 01-01-1970 03:00 DÜŞEN FİYATLAR PAZARCIYI DA TEBESSÜM ETTİRDİ! 01-01-1970 03:00 YAŞLILARI BU İŞKENCEDEN KİM KURTARACAK? 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY'I UMUT KAPISI YAPAN BAŞKAN ÇİFÇİ GÖREVİNE VEDA EDİYOR! 01-01-1970 03:00 BU KALDIRIMLAR KAYSERİ'YE YAKIŞMIYOR! 01-01-1970 03:00 SATILIK OY! 01-01-1970 03:00 ÖLÜLERE ZAM YOK! 01-01-1970 03:00 DÜNYANIN EN KOLAY İŞİ..? 01-01-1970 03:00 SİYASETÇİ BABAM OLSA... 01-01-1970 03:00 YEŞİLAY MUCİZESİ VE REHAB 01-01-1970 03:00   GÜZELLEMECİLER 01-01-1970 03:00 AKP'Yİ AYAKTA ALKIŞLAMALI! 01-01-1970 03:00 ANALARI AĞLATMAYAN VALİ! (Valimiz En Büyük Şansımız) 01-01-1970 03:00 İYİ Kİ BAYRAMLARIMIZ VAR MIŞ! 01-01-1970 03:00 ALETLER AKILLI, YA BİZ 01-01-1970 03:00 PALANCIOĞLU BAŞKANA TEŞEKKÜRLER! 01-01-1970 03:00 NE OLURSAN OL SAHİCİ OL! 01-01-1970 03:00 TARİHİMİZE ZULÜM YAPMAYALIM! 01-01-1970 03:00   TEVAZU ABİDESİ & ABİDİN ÖZKAYA     01-01-1970 03:00 ATATÜRK'Ü ELEŞTİRDİĞİM MESELE..? 01-01-1970 03:00 RAGIP ERTAŞ HOCA YİNE YANILTMADI! 01-01-1970 03:00 DEVEYE SORMUŞLAR 01-01-1970 03:00 AH ŞU GAVURLAR! 01-01-1970 03:00 BUYURUN CENAZE NAMAZINA! 01-01-1970 03:00 YARINIMDAN ENDİŞEM VAR! 01-01-1970 03:00