AĞAÇ DEDE: ATAM NURLAR İÇERİSİNDE UYU. “T. C” İLELEBET YAŞAYACAKTIR.
ON KASIM FARKINDALIĞIN VE ÇALIŞKANLIĞIN YÜKSELDİĞİ GÜN OLMALIDIR:
Atatürk’ü anmak çok çalışkan olmaktır.
Pozitif bilimleri yaygınlaştırmaktır.
Ormanları çoğaltarak tarımın tamamını (ormancılık, bitkisel üretim, hayvancılık, arıcılık, balıkçılık…) güçlendirmektir.
O zeminde suya, toprağa, insanlara ve hiçbir camlıya zarar vermeden sanayi ve teknolojiyi güçlendirmektir.
Orduyu güçlendirmektir.
Sınırları korumaktır…
Atatürk’ü anmak ekonomik, siyasi, kültürel…
Bağımsızlığı güçlendirmektir.
Atatürk’ü anmak ülkemize, insanımıza ve ülkemizde yaşamakta olan tüm masum canlılara faydalı olabilmek için üst düzey çaba sarf etmektir ve işimizi en güzel şekilde ile yapmaktır.
Kahvehane, dernek, park ve duvar diplerinde oturmamaktır.
Caddelerde, AVM’lerde gezmemektir, mesaiden sonra zaman öldürmemektir, her zaman temiz üretici ve olumlu tüketici olmaktır.
İlk adım şehirleri uyandırmalıyız.
Bağlar, bahçeler, tarla, su yol kenarları imece usulü ağaçlandırılmalıdır.
Şehirler etraflarını sarmakta olan çıplak dağlar fark edilmeli ve ormanlaştırmalıdır.
Emekliler, ev hanımları öğrenciler (dersten sonra), çalışanlar (mesaiden sonra) üretime katılmalıdır...
Orman olmadan verimli topraklar ve su olmaz.
Toprak, su ve pozitif bilimler olmadan tarım olmaz.
Tarımsal sabit gelir ve yine pozitif bilimler olmadan sanayi ve teknoloji olmaz.
LÜKSÜ, İRRAFI, TEMBELLİĞİ, MİSKİNLİĞİ BIRAKMALI VE ÇOK ÇALIŞMALIYIZ.
Mustafa Mete ÖZPINAR
GÜNÜMÜZDE ÜNİVERSİTELER
Ali Rıza Navruz
SADETTİN KAPLAN (Ö:11.06.2016)
Mustafa Göçer
İLERLEYELİM ARKADAŞLAR.
Mustafa Acar
TOROS'UM
Ömer Faruk Kotay
İDDİANIZ OLSUN!
Mustafa Cengiz
ERCİYES KAPANDI, AYNI AKIBETİ KAYSERİSPOR’DA YAŞAMASIN!...
KADİR DAYIOĞLU
ÖZGÜR ÖZEL
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
BAŞKENT OLUNCA NE DEĞİŞİYOR?!...
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
İLETİŞİM KALABALIĞI-1
Mustafa Temizer
MİLLETTEN MİLLETE UYARI!















