EMEKLİ NEDEN YAŞAR Kİ?            

Ahmet Sıvacı

25-07-2025 15:48

En iyi emekli ölü emekli.

Potansiyel tüketici, emekli olduktan sonra yaşaması gereken en fazla 1 yıl.

Bir ülkede eğer emekli uyutulmuşsa bir şey beklemeyin.

Nasıl uyutulur ? Özellikle benim ülkemde.

Öncelikle onun en hassas olduğu damardan gireceksiniz. Yani din damarından.

Vatan, millet, Sakarya demenize gerek yok.

Zaten öyle bir kaygıları da olmadı iktidarları süresince.

Ülke onlar için güllük, gülistanlık.Dahası dünyayı kurtaracak  liderler bile var

Yoksul insanlar oy köleliği  için var.

Onların daha fazla ABD’nin buyruğu doğrultusunda insanı ezmeleri için.

Uzun yıllardır çizdikleri tabloya bir bakın.

Öyle bir emekli modeli yetiştirildi ki sizi namaz kılarken görsün yeter.

Ona, yönetenler formatlı bir cemaatin üyesi olmadığı takdirde helak olacağını söyleyin.

Seçimlerde “ AK” demediği takdirde vebal altında kalacağını vurgulayın.

İşiniz çok kolay.

Kimselere fırsat vermeseniz bile inim inim inlemiyor musunuz ? Altı ayda size verilen zam bir kilo et parası mı ?

Bankamatik kuyruklarında sürünmüyor musunuz ?

Emekli aylığınıza sokaktaki kediler, köpekler bile gülmüyor mu ?

Potansiyel tüketicisiniz ve ölsün diye gözünüze bakılmıyor mu ?

Onların çocukları vali eşliğinde yirmi gün askerlik yaparken sizin çocuğunuz, “ Sayın” dedikleri eli kanlı canilerce şehit edilmiyor mu ?

Çocuklarınız elli tane üniversite bitirse, mevcut iktidarda adamınız yoksa ilçe belediyelerine bile giremiyor mu?İşsiz mi?

Habur’da şehidinizin katilinin çadır mahkemelerde affedildiğini görmediniz mi ?

Sizin çocuğunuz üniversite mezunuyken simit satıyor onların çocukları “ Gemicik, villacık” sahibi olmuyorlar mı?

Türbanlı kızları, yandaşları, yalakaları milyarlık jeeplere binen Ak Burjuvazisini meydanlarda elleriniz patlayıncaya kadar alkışlatmıyorlar mı ?

Üstelik sizin mideniz guruldarken, makarnaya talim ederken…

Üstelik bisikletiniz bile yokken  sizi yeni havaalanı ile doyurmuyorlar mı?

Yani Ak patentli olanlar ve ötekiler.  Söyleyim size.

Ak bürokratı, medyası, memuru, esnafı, aydını, cemaati, tarikatı, sanatçısı, savcısı.

Hatta camideki Ak imamı.

Gelir dağılımında emekli olarak, çalışan olarak zenginlerle aranızda denge var mı ?

“ Bunlar müslüman adamlar. Bundan iyi hükümet olmaz. “ mı diyorsunuz ?

Tamam.  Sorun yok.

“ Daha beter ol. “ derlerse hiç celallenmeyin.

Siz emekli aylığından memnunsanız bitti.

Sefalete, sürünmeye devam için sandık bekliyor sizi.

Onların yedikleri de sizin için.

Giydikleri de milyarlık jeeplere, villalara sahip oldukları da.

Siz yaklaşık uzun yıllardır emekli olarak açlık sınırındasınız.

Dert mi ? Önemli mi?

Dahası aybaşlarında yetiştiremediğinizden eşinizle kavga etmeyin.

Marketlerin et reyonlarında racon kesmeyin.

Bedava tuvalet aramayın, bedava öğle yemeği için camilerde zengin cenazelerini beklemeyin.

Taktınız kafanıza türban, koydunuz badem bıyık, biad da ettiniz olmadı mı?

Ölün.

Yeter devletten maaş aldığınız....

DİĞER YAZILARI ANNELER GÜNÜ ÖYLE Mİ? 01-01-1970 03:00 ALLAH BELANIZI VERSİN… 01-01-1970 03:00 SEN KURBAN OL KAYSERİLİYE 01-01-1970 03:00 KİTAP FUARI KAHRAMANLARI ( ! ) 01-01-1970 03:00 AT SİNEĞİ BİLE DEĞİLSİNİZ 01-01-1970 03:00 SÖYLETMEN BENİ SÖYLETMEN 01-01-1970 03:00 İÇLER ACISI KIYASLAMA! 01-01-1970 03:00 DAHA NE KADAR BEKLEYECEĞİZ? 01-01-1970 03:00 ALLAH  İÇİN BUNLARI UNUTMAYIN! 01-01-1970 03:00 HANGİ DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ? 01-01-1970 03:00 UĞUR MUMCU YAŞIYOR OLSAYDI… 01-01-1970 03:00 HOCALI KATLİAMINI UNUTURSAK EĞER… 01-01-1970 03:00 BU TOPRAĞIN İNSANI HİÇ GÜLMEDİ 01-01-1970 03:00 AH! ADNAN! NE YAPTIN ADNAN? 01-01-1970 03:00 UTANMAZ VENEZUELLA HALKI 01-01-1970 03:00 ÖN SAF MÜSLÜMANLIĞI 01-01-1970 03:00 VEFA BORCU DİYE BİR ŞEY 01-01-1970 03:00 EMEKLİ ÇOK YAŞAMASIN ÖLSÜN?                       01-01-1970 03:00 MEDET EY! ŞAHIM MEDET! 01-01-1970 03:00 LAYIK OLMAYAN BAŞA… 01-01-1970 03:00 C-130 NASIL DÜŞER Kİ? 01-01-1970 03:00 KARA LEKE 12  EYLÜL FAŞİZMİ 01-01-1970 03:00 KOÇU BEY BUGÜNÜ NASIL GÖRDÜ? 01-01-1970 03:00 YETENEKSİZ, KAŞIKLIK SIÇANLARI 01-01-1970 03:00 SİZ BATI’NIN MANEVİ AJANLARISINIZ! 01-01-1970 03:00 BİNDİK BİR ALAMETE… 01-01-1970 03:00 ZORLA DEĞİL YA! İNANMIYORUM 01-01-1970 03:00 KANIMIZ KURUSUN UNUTURSAK…! 01-01-1970 03:00 AYDIN İNSAN YUTTURMACASI! 01-01-1970 03:00 EMPERYALİST AMERİKA DEDİĞİN… 01-01-1970 03:00 BUNLARI ASLA UNUTMAYIN! 01-01-1970 03:00 BELEDİYE BAŞKANI OLMAK! 01-01-1970 03:00 HANGİ ANNELER GÜNÜ? 01-01-1970 03:00 İLLİMUNATİ  İLE ÇAKTIRMADAN… 01-01-1970 03:00 BU MEKTUBU OKUYUN 01-01-1970 03:00 GARDAŞLIKMIŞ. NE GARDAŞLIĞI? 01-01-1970 03:00 YÖNETENLER KINA YAKSINLAR                                                01-01-1970 03:00 DANTEL- ENTEL ZÜPPELERİN  GÂVURLUĞU 01-01-1970 03:00 ŞİA- MUSEVİ TİYATROSU BİTER Mİ? 01-01-1970 03:00 NE “BALTACI- KATERİNA  AŞKI”  ULAN? 01-01-1970 03:00 AŞK, AYAĞA DA DÜŞTÜ, KÖTÜ YOLA DA 01-01-1970 03:00 KİMDE VOLTA İÇİN YÜREK VAR Kİ? 01-01-1970 03:00 KREDİ KARTI KAHRAMANLARI 01-01-1970 03:00 RAMAZAN’IN MAKARNA FEDAİLERİ 01-01-1970 03:00 KOÇU BEY ŞİMDİ YAŞIYOR OLSAYDI… 01-01-1970 03:00 ZEHİR ZlKKlM OLSUN O YEDİKLERİNİZ 01-01-1970 03:00 DİNCİ SOSYETELER…DİNCİ BURJUVALAR 01-01-1970 03:00 6 ŞUBAT’IN, KANAMASINI DURDURAMAYACAKSINIZ…! 01-01-1970 03:00 BU TERBİYESİZLİK, AHLAKSIZLIK UNUTULUR MU? 01-01-1970 03:00 IRKÇI SİZSİNİZ, BİZ DEĞİL…! 01-01-1970 03:00 FAŞİST ABD’NİN HESABI TUTMADI 01-01-1970 03:00 AH! O ÇOCUK MEZARLARI… 01-01-1970 03:00 NEDEN ÜÇ GÜN YAS DEĞİL? 01-01-1970 03:00 GÜN GELİR, DİKTATÖRLER DE FARE OLUR 01-01-1970 03:00 UNUTULMAZ AŞKIN SONU İNTİHARLA BİTTİ 01-01-1970 03:00 BİR KANDİL DAHA SÖNDÜ 01-01-1970 03:00 NE KİTAP FUARIYDI AMA ( ! ) 01-01-1970 03:00 ELİNİZDEN UTANMAZSANIZ ŞİKÂYET EDİN! 01-01-1970 03:00 BU ŞİİR’İ OKUYUN DA UTANIN? 01-01-1970 03:00 NİYE DENİZ DEĞİL DE  CHE? ( 2 ) 01-01-1970 03:00 NİYE DENİZ DEĞİL DE CHE? ( 1 ) 01-01-1970 03:00 ADAM GİBİ GERÇEĞİ  KONUŞUN  ( 2 ) 01-01-1970 03:00 ADAM GİBİ GERÇEĞİ  KONUŞUN  ( 1 ) 01-01-1970 03:00 UĞUR MUMCUYU ANLAMAK… 01-01-1970 03:00 12  EYLÜL’DE NEREDEYDİNİZ? 01-01-1970 03:00 AYNALAR DA YALAN SÖYLER 01-01-1970 03:00 BİR AĞIR ABİ’NİN İTİRAFLARI-2 01-01-1970 03:00 BİR AĞIR ABİ’NİN İTİRAFLARI-1 01-01-1970 03:00 BENİM BAŞIM BÖYLE TAŞA LAYIK. 01-01-1970 03:00 AHKASIZLAR… ASALAKLAR… PARAZİTLER… 01-01-1970 03:00 BEBEK KATİLİNİ AYAKTA ALKIŞLAMAK 01-01-1970 03:00 PARASIZLIKTAN VEREM OLUP ÖLDÜLER 01-01-1970 03:00 HANGİ KAFATASÇILIK? HANGİ IRKÇILIK? ( 2 ) 01-01-1970 03:00 HANGİ KAFATASÇILIK? HANGİ IRKÇILIK? ( 1 ) 01-01-1970 03:00 KOMŞU ET GETİRİRSE 01-01-1970 03:00 HIZLI TRENİ İLE AVUTAYIM SENİ (2) 01-01-1970 03:00 HIZLI TREN İLE AVUTAYIM SENİ (  1 ) 01-01-1970 03:00 AĞALAR, BEYLER, ÖTEKİLER 01-01-1970 03:00 KANUNİ DE AĞLAMIŞ! VAH! VAH!                01-01-1970 03:00 UNUTULMAZ AŞKIN SONU İNTİHARLA BİTTİ 01-01-1970 03:00 KİŞİLİKSİZ, KİMLİKSİZ İNSANLAR 01-01-1970 03:00 ADALET MİŞ! HANGİ ADALET? 01-01-1970 03:00 İBLİSİN ADI SİYONİST YAHUDİ ( 2 ) 01-01-1970 03:00 İBLİSİ’N ADI SİYONİST YAHUDİ   ( 1 ) 01-01-1970 03:00 NE “ANNELER GÜNÜ” SÜ BE? 01-01-1970 03:00 NİYE SESİNİZ ÇIKMIYOR ULAN? 01-01-1970 03:00 HANGİ KÜLTÜR POLİTİKASI? 01-01-1970 03:00 KURBAN OLUN SİZ, TÜRKLÜĞE 01-01-1970 03:00 UCUZ HAMASET  BEZİRGANLARI 01-01-1970 03:00 YALAKALAR, TAKLACILAR, YALANCILAR…! 01-01-1970 03:00 İRAN -İSRAİL TİYATROSU 01-01-1970 03:00 BEN Mİ YAPTIM BÜTÜN BUNLARI? 01-01-1970 03:00 SİZLERDEN UTANIYORUM, UTANACAĞIM 01-01-1970 03:00 KİMİN BU TABLO ? 01-01-1970 03:00 31 MART… ŞİMDİ AĞLA KARABAĞ ( 2 ) 01-01-1970 03:00 31 MART, ŞİMDİ AĞLA KARABAĞ (1) 01-01-1970 03:00 ALMA EMEKLİNİN AHlNl... 01-01-1970 03:00 SAMİMİ DEĞİLSİNİZ. ROL YAPIYORSUNUZ 01-01-1970 03:00 MUHTAR ADAYI ENFLASYONU 01-01-1970 03:00 ZEHİR ZIKKIM OLSUN O YEDİKLERİNİZ 01-01-1970 03:00 TALAS BELEDİYESİ’Nİ ALKIŞLAYIN! 01-01-1970 03:00 İSTEDİĞİNİZ KADAR SOKAKLARA DÖKÜLÜN ! 01-01-1970 03:00 ERDEMLİYSENİZ DOĞRULARI SÖYLEYİN ( 3 ) 01-01-1970 03:00 ERDEMLİYSENİZ DOĞRULARI SÖYLEYİN ( 2 ) 01-01-1970 03:00 ERDEMLİYSENİZ DOĞRULARI SÖYLEYİN ( 1 ) 01-01-1970 03:00 MOSSAD, İSTANBUL’DA MI KURULDU? 01-01-1970 03:00 O…… ÇOCUĞU EMPERYALİST AMERİKA 01-01-1970 03:00 ŞARON YA DA NETANYAHU 01-01-1970 03:00 HANGİ KİTAP FUARI ? 01-01-1970 03:00 SİZLERDEN UTANIYORUM, UTANACAĞIM (  2 ) 01-01-1970 03:00 SİZLERDE UTANIYORUM, UTANACAĞIM (  1 ) 01-01-1970 03:00 AH’IMDAN YERLER, GÖKLER İNLERSE… ( 2 ) 01-01-1970 03:00 AH’ IMDAN YER, GÖK İNLERSE! ( 1 ) 01-01-1970 03:00 YENİÇERİ  URBASINDAN KORKULUR  MU? 01-01-1970 03:00 ASALAKLAR… İNSAN GÖRÜNÜMLÜ YARATIKLAR 01-01-1970 03:00 2023 LOZAN GERÇEĞİ OLACAK Ml? (2) 01-01-1970 03:00 2023 LOZAN GERÇEĞİ OLACAK Ml? (1) 01-01-1970 03:00 İSTİKLAL KATLİAMININ YÜZSÜZ CANİSİ ( 1 ) 01-01-1970 03:00 TARİHİN EN REZİL İHANETİ   01-01-1970 03:00 KAYSERİ SENDEN UTANIYOR ( ! ) 01-01-1970 03:00 MENDERES OLMAK ve KARA LEKE ( 2 ) 01-01-1970 03:00 MENDERES OLMAK ve KARA LEKE ( 1 ) 01-01-1970 03:00 12 EYLÜL KARA LEKESİ ÇIKMAYACAK 01-01-1970 03:00