İçten fethetmek… İçten yıkmak..
Onun her alanda değişime uğramasını başkalaşmasını sağlamak.
Diyalektik materyalizm ile. Hatta Darvinist öğreti ile.
Temelde pozitivist bunalımlar , melankolik yaşam tarzları ile..Comte Felsefesi ile.
Dahasını söyleyelim: Mezhepçilik ile. Etnik ayrımcılık ile.
Kimliğin kaybedilmesine , kişiliğin yitirilmesine ivme kazandırmak.
Geleneklerin, göreneklerin, törelerin, yozlaşması.
Ruhun çalınması.
Tıpkı Çinlilerin yüzyıllar önce büyük Türk Hakanı Bilge Kağan’ın milletine uyguladığı taktik gibi.
Sorarım size; Çinliler, Çin Seddi’nden hiç utanıyorlar mı?
Altı yüz yıl yaşamış Osmanlı Devleti’nden kanı bozuk birilerinin utandığı gibi?
Ve Arap Dünyası.
Aynı din inancı, aynı ırktan, tek bir millet oldukları halde değişik ülke kimliği altında birbirlerini yediler.
Kabilecilik ile İngiliz’e, Fansıza, Katil Amerika’ya uşaklıkta yarış ettiler.
Bu yarışta öylesine kanları bozuldu ki, Filistin’de bebekler katledilirken bile sustular.
Korkak. Yüreksiz. Kalleş. Pısırık. Türk düşmanı.
Din kardeşmişiz. Ne demezsiniz canım.
Geniş topraklar içinde yaşayan aşiret reisleri birbirlerinin varlığında bile rahatsızlar.
Petrolün şımarttığı öyle bir saltanat ki çağın Alamut kalesi.
Hanedanlığın her ferdi çağın lale devri.
Yoksul , çaresiz , kimsesiz , aç , çıplak ,umutsuz , yarınsız insanların omuzlarında kurulu altın tahtlar üstündeler.
Midas kulaklı , üç maymun ilkeli , castro artığı insanlar
Ve onların afyon yutturulmuş gibi uyuşuk, pısırık, korkak materyalist yığınları.
1963 savaşında bir avuç Yahudi’nin hakkından gelemeyen Mısır, Ürdün, Suriye kimlikli, göğsü gazoz kapaklarıyla süslü üniformalılar.
Kuveyt Emiri Ahmet El Sabbah gibi işgal korkusuyla evinin kapısını Amerikan emperyalizmine açan hainler.
Rus jandarması Hafız Esad soyu ve İngiliz kanı taşıyan kral Hüseyin hanedanı.
Kılları bile kıpırdamıyor İsrail katliamından.
Ruhları bile duymuyor. Gözleri bile görmüyor. Vicdanları bile sızlamıyor.
Din kardeşleriymiş. Aynı ırktanmış. Aynı millettenmiş...
Her şeyden önce o Allahsız siyonizmin katlettiği üç günlük bebekler , gelinlik kızlar , yaşlı ihtiyarlar , hamile kadınlar.
Fidan gibi zamansız toprağa düşen gencecik delikanlılar.
İnsanmış..Yaşamaya onların da hakları varmış.
Sadece birazcık toprak için. Vatanlarında özgürce yaşamak için ölüyorlarmış.
Umurlarında bile değil.
Yeşil dolarlar.. Dünyanın en güzel yerleri. Sarışın, mavi gözlü avratlar.
Biz bu filmi ya da versiyonunu yıllar yıllar önce de görmüştük..
İngiliz ajanı, Hicaz emiri Şerif Hüseyin’in Türk kanı kokan elleriyle.
İslam dünyasının tepkisinden çekinilmesin Kâbe bile şimdi Suudi Hanedan’ı elinde turizm sektörü haline gelebilirdi.
Ya Rasullallah ! Ne olurdu Türk topraklarında doğsaydın.
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
HAYATIMIZDA EN BÜYÜK HEDİYE VE ZENGİNLİK…
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
İLETİŞİM İNCELİKLERİ -4
Mustafa Cengiz
TÜRK FUBOLUNDA KARA PARA VAR MI?
Mustafa Mete ÖZPINAR
BİRLİK ve BERABERLİK OLMALI
Ali Rıza Navruz
GİTME KAL
KADİR DAYIOĞLU
GECİKMİŞ BİR VEFAT HABERİ
Mustafa Temizer
NEDEN YAPTINIZ?
Faruk Ergan
AKRAN ZORBALIĞIYMIŞ!
Mustafa Göçer
DOĞA KÖRLÜĞÜ
Bekir Oğuz Başaran
OLMADI, HİÇ, OLMADI