En iyi emekli ölü emekli.
Potansiyel tüketici, emekli olduktan sonra yaşaması gereken en fazla 1 yıl.
Bir ülkede eğer emekli uyutulmuşsa bir şey beklemeyin.
Nasıl uyutulur ? Özellikle benim ülkemde.
Öncelikle onun en hassas olduğu damardan gireceksiniz. Yani din damarından.
Vatan, millet, Sakarya demenize gerek yok.
Zaten öyle bir kaygıları da olmadı iktidarları süresince.
Ülke onlar için güllük, gülistanlık.Dahası dünyayı kurtaracak liderler bile var
Yoksul insanlar oy köleliği için var.
Onların daha fazla ABD’nin buyruğu doğrultusunda insanı ezmeleri için.
Uzun yıllardır çizdikleri tabloya bir bakın.
Öyle bir emekli modeli yetiştirildi ki sizi namaz kılarken görsün yeter.
Ona, yönetenler formatlı bir cemaatin üyesi olmadığı takdirde helak olacağını söyleyin.
Seçimlerde “ AK” demediği takdirde vebal altında kalacağını vurgulayın.
İşiniz çok kolay.
Kimselere fırsat vermeseniz bile inim inim inlemiyor musunuz ? Altı ayda size verilen zam bir kilo et parası mı ?
Bankamatik kuyruklarında sürünmüyor musunuz ?
Emekli aylığınıza sokaktaki kediler, köpekler bile gülmüyor mu ?
Potansiyel tüketicisiniz ve ölsün diye gözünüze bakılmıyor mu ?
Onların çocukları vali eşliğinde yirmi gün askerlik yaparken sizin çocuğunuz, “ Sayın” dedikleri eli kanlı canilerce şehit edilmiyor mu ?
Çocuklarınız elli tane üniversite bitirse, mevcut iktidarda adamınız yoksa ilçe belediyelerine bile giremiyor mu?İşsiz mi?
Habur’da şehidinizin katilinin çadır mahkemelerde affedildiğini görmediniz mi ?
Sizin çocuğunuz üniversite mezunuyken simit satıyor onların çocukları “ Gemicik, villacık” sahibi olmuyorlar mı?
Türbanlı kızları, yandaşları, yalakaları milyarlık jeeplere binen Ak Burjuvazisini meydanlarda elleriniz patlayıncaya kadar alkışlatmıyorlar mı ?
Üstelik sizin mideniz guruldarken, makarnaya talim ederken…
Üstelik bisikletiniz bile yokken sizi yeni havaalanı ile doyurmuyorlar mı?
Yani Ak patentli olanlar ve ötekiler. Söyleyim size.
Ak bürokratı, medyası, memuru, esnafı, aydını, cemaati, tarikatı, sanatçısı, savcısı.
Hatta camideki Ak imamı.
Gelir dağılımında emekli olarak, çalışan olarak zenginlerle aranızda denge var mı ?
“ Bunlar müslüman adamlar. Bundan iyi hükümet olmaz. “ mı diyorsunuz ?
Tamam. Sorun yok.
“ Daha beter ol. “ derlerse hiç celallenmeyin.
Siz emekli aylığından memnunsanız bitti.
Sefalete, sürünmeye devam için sandık bekliyor sizi.
Onların yedikleri de sizin için.
Giydikleri de milyarlık jeeplere, villalara sahip oldukları da.
Siz yaklaşık uzun yıllardır emekli olarak açlık sınırındasınız.
Dert mi ? Önemli mi?
Dahası aybaşlarında yetiştiremediğinizden eşinizle kavga etmeyin.
Marketlerin et reyonlarında racon kesmeyin.
Bedava tuvalet aramayın, bedava öğle yemeği için camilerde zengin cenazelerini beklemeyin.
Taktınız kafanıza türban, koydunuz badem bıyık, biad da ettiniz olmadı mı?
Ölün.
Yeter devletten maaş aldığınız....
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
HAYATIMIZDA EN BÜYÜK HEDİYE VE ZENGİNLİK…
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
İLETİŞİM İNCELİKLERİ -4
Mustafa Cengiz
TÜRK FUBOLUNDA KARA PARA VAR MI?
Mustafa Mete ÖZPINAR
BİRLİK ve BERABERLİK OLMALI
Ali Rıza Navruz
GİTME KAL
KADİR DAYIOĞLU
GECİKMİŞ BİR VEFAT HABERİ
Mustafa Temizer
NEDEN YAPTINIZ?
Faruk Ergan
AKRAN ZORBALIĞIYMIŞ!
Mustafa Göçer
DOĞA KÖRLÜĞÜ
Bekir Oğuz Başaran
OLMADI, HİÇ, OLMADI