Yıllar önce sınır boylarında birlikte akıncılık ( ! ) yaptığı bir ağır abi birileri hakkında şöyle söylüyor:
İbret-i âlem için duyun.
Üstelik bu ağır abi, öyle sıradan cemaat evlerindeki ağabeylerden biri de değil.
Bu ülkede ………. Bakanlığı yapmış biri.
“ İstediğin kadar söyle senin ne çıraklığın bir işe yaradı, ne kalfalığın. “
Dur daha bitmedi :
“ Senin ne işin var bilmem ne başkanlığında, bilmem ne olarak? “
( Açıklama getirmeyeceğim ki bu yaştan sonra mahpushanelerde volta atmak istemiyorum)
Vah ! rahmetli vah !
Ağabeyini çok kızdırmış olmalı ki milyonlarca insanın diline tercüman oluyor.
Hatta korkudan sesi çıkmayan biad etmişlerin de.
Nasıl çıksın ki?
Parti sözcüsü konumuna gelmiş, beleş yaşayan, asgari ücret alan, parti propagandası, muhbirliği mahalle de kim biadlı, kim biadsız, kim efendi Toranaga’nın aleyhinde atıp, tutuyor ispiyonculuk yapan başka hiçbir görevi olmayan, mahalle yalaka karakolları konumuna gelmiş bazı muhtarlıklar…
Ya gammazlarsa!
Destuuur! Camii imamları tarafından abdest alıp iman tazelemesi istenirse ne olacak
“ Kendini şah mı zannediyorsun"
Ağır abi susar mı?
Aldı sazı eline bir defa :
“Seçim beyannamelerindeki vaatlerden biri, İstanbul'un yanına 2 tane daha şehir koyacakmış.”
Adı çılgın proje.
Yüzyıllar öncesinden ısıtılıp getirilen temcit pilavı.
Sahi ne oldu, bilen, duyan var mı?
Ağır abi çalmaya, söylemeye devam ediyor ki bu badem bıyıklı kardeşten çok çekmiş olmalı :
“ Sen bir zamanlar bilmem ne şehrin, bilmem ne Başkanı'yken…”
Eee ! Nolmuş ?
“ Anadolu'dan İstanbul'a göç edenlerden ne yapıp yapıp mutlaka vergi almamız lazım gelir diyordun. Şimdi ne oldu? ”
Bak biz bu vergi işini bilmiyorduk.
“ Türkiye'nin Güneydoğusu'nda İsrail önderliğinde vaat edilmiş topraklar zihniyetiyle bir ihanet başladı. Sen bu vatanı bölmek, parçalamak mı istiyorsun"
Habur açılımı gibi mi mesela?
Yıllar önce Diyarbakır’da “ Kürt sorunu var. “ derken, şimdi “Yok “ diyormuşsun.
Dahası, Şimdi, “ Ben……… eş başkanı değilim” demişsin
Cevap yine ağır abiden:
“ Yahu senin akşam dediğin sabah dediğine uymuyor kardeşim"
Ağabey yüklendikçe yüklenmeye devam ediyor ki ne yüklenme ama.
Bakar mısınız bizim bilmediğimiz ( ! ) meğer neler varmış neler.
Söyleyene değil söyletene bak.
Gel de bir şeyler de sen söyleme şimdi.
Badem bıyıkların arkasında şahlığın yattığı yeni mi fark edildi.
Temayül seçimlerinde kendisinin istediği adaylar ne?
Hadi bu kendi meselesi.
Ya memleket meselesindeki şahlığı nereye koymalı?
Bilmem şu kadar üniversite açtıklarını söyledi ki seksen bir vilayetin hepsine mavi boncuk
Büyükşehir statüsüne alma boncuğu gibi.
Kırk dört yaşında emekliliğe naspetme, terfi yükseltir gibi, oy belasına.
Sonuç hüsran.
Altı büyük kalenin düşmesinin yanında en güvendiği dağlara kar yağmak.
“En iyi emekli ölü emekli “ Hiç değilse altı ay önce verilen yalana bir daha inanmamak için.
Made ın Badem Bıyık…
Keşke her çıkışın bir inişi olduğuna inansaydın.