SONUÇTA ŞAİRİM
^^
Bir hüzzam şarkının peşrev evinde,
Dilrubâ usulü bir şarkıyım ben.
Gönül bugün fevkalâde fevkinde;
Yürekten söylenen bir türküyüm ben.
Hanın duvarında oğluyum Şeyhin.
Munzur’da Behçet’im coşar Çağlar’ım.
Gökte süzülenim, gölgemdir şahin,
Bir düş’ün uğruna yürek dağlarım.
Geniş çaplı, bir divanda gazelim
Benden doğar, tanzimatlı soneler.
Tutarsa bir eli, bırakmaz elim;
Geçse aylar, geçse yıllar seneler.
Sonuçta şairim, bir nebze çılgın
Sevda harmanında yürek ezerim.
Bazan da deniyor adıma ılgın,
Sevdalanmış, nice başta eserim.
^^
Ali Rıza Navruz
23.06.2026