SİTEMNÂME.. /16-19/
Hay/Ali'mi kurdum essah sandınız.
Deliban'ı hor görmekmiş ahdınız.
Kor ateşte sanki, sizler yandınız;
Elveda demeden gidiyorum ben.
Nehirleri, ruhumda ters akıttım.
Nüsha nüsha, şiir yazdım okuttum.
Sanmayın ki size selam sarkıttım,
Elveda demeden gidiyorum ben.
Ne türküler dedim, duyan olmadı.
Başımı göğsüne koyan olmadı.
Giydiğim kefeni, soyan olmadı;
Elveda demeden gidiyorum ben.
Köşe olamadım sekiz kenarda.
Kalmadı hiç gözüm, kisip de kârda.
Sorarsanız eğer, yüreğim harda;
Elveda demeden gidiyorum ben.
Mustafa Göçer
DURMAMALIYIZ
Ali Rıza Navruz
BATMA Kİ UFKUMDAN
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
HERKESİN BİR HİKAYESİ VARDIR AMA ŞİİRİ YOKTUR
Mustafa Cengiz
A MİLLİ FUTBOL TAKIMI SAHNE ALIYOR
KADİR DAYIOĞLU
ÇÖZDÜKÇE DÜĞÜMLENİYOR
Bekir Oğuz Başaran
ERCİYES'TE YALNIZ AĞAÇ
Faruk Ergan
YÜZDE 12,5
Mustafa Mete ÖZPINAR
DÜNYANIN BEKLEDİĞİ İHANET
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
3.İLETİŞİM SORUNU
Mustafa Acar
YARIM EKMEK, BİR ŞEFTALİ















