SİTEMNÂME.. /16-19/
Hay/Ali'mi kurdum essah sandınız.
Deliban'ı hor görmekmiş ahdınız.
Kor ateşte sanki, sizler yandınız;
Elveda demeden gidiyorum ben.
Nehirleri, ruhumda ters akıttım.
Nüsha nüsha, şiir yazdım okuttum.
Sanmayın ki size selam sarkıttım,
Elveda demeden gidiyorum ben.
Ne türküler dedim, duyan olmadı.
Başımı göğsüne koyan olmadı.
Giydiğim kefeni, soyan olmadı;
Elveda demeden gidiyorum ben.
Köşe olamadım sekiz kenarda.
Kalmadı hiç gözüm, kisip de kârda.
Sorarsanız eğer, yüreğim harda;
Elveda demeden gidiyorum ben.
Ali Rıza Navruz
SONUÇTA ŞAİRİM
Mustafa Cengiz
TÜRK FUTBOLUNDA KARA PARA VAR MI?
Mustafa Cengiz CENK MEYDANI
HAYATIMIZDA EN BÜYÜK HEDİYE VE ZENGİNLİK…
VÜSELA ALİ-İLETİŞİM(SİZLİK)
İLETİŞİM İNCELİKLERİ -4
Mustafa Mete ÖZPINAR
BİRLİK ve BERABERLİK OLMALI
KADİR DAYIOĞLU
GECİKMİŞ BİR VEFAT HABERİ
Mustafa Temizer
NEDEN YAPTINIZ?
Faruk Ergan
AKRAN ZORBALIĞIYMIŞ!
Mustafa Göçer
DOĞA KÖRLÜĞÜ
Bekir Oğuz Başaran
OLMADI, HİÇ, OLMADI















